로고

한국헬스의료산업협회
로그인 회원가입
  • 자유게시판
    CONTACT US 010-3032-9225

    평일 09시 - 17시
    토,일,공휴일 휴무

    자유게시판

    нейрогипофиз деген не - қалқанша без деген не

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Tilly
    댓글 0건 조회 8회 작성일 24-09-06 02:27

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=нейрогипофиз+деген+не+қалқанша+без+деген+не
     
     
    нейрогипофиз деген не - қалқанша без деген не [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Гипотиреоз – қалқанша без гормондарының жеткіліксіз өндірілуімен сипатталатын ауру. Бұл ауруды, сондай-ақ, қалқанша бездің гипофункциясы деп те атайды. Гипофиз безі мидың гипоталамус-гипофиз жүйесінің бір бөлігі. Бұл ассоциация адамның жүйке және эндокриндік жүйелерінің жұмысында шешуші рөл атқарады. Адам ағзасындағы гормондар туралы не білу керек Ал бұл гипофиз гормондары қалқанша без, бүйрек үсті бездері, жыныс мүшелері және тағы. Он состоит в основном из аксонов без миелина из гипоталамуса и кровеносных капилляров. Нейрогипофиз является примером нейросекреции, поскольку он регулирует секрецию гормонов. Тем не менее, он не синтезирует их. Наоборот, его основная задача хранение. Нейрогипофиз может быть изменен опухолями, повреждениями головного мозга или врожденными заболеваниями, при которых он не развивается должным образом. Это приводит к изменениям уровней вазопрессина и окситоцина. Развитие нейрогипофиза. Гипофиз безі мидың гипоталамус-гипофиз жүйесінің бір бөлігі. Бұл ассоциация адамның жүйке және эндокриндік жүйелерінің жұмысында шешуші рөл атқарады. Қалқанша безі аурулары қандай болады. Қалқанша без ақуыз тектес Т3 және Т4 гормондарының екі түрін синтездейді. Олар басқа без гипофизаның бақылауымен түзіледі. Аденогипофиз, меланогипофиз, нейрогипофиз деп аталады. Гипофизде соматотроптық, тиреотроптық, адренокортикотроптық, гонадотроптық, фоллитропин, лютеиндейтін, пролактин бағ ыттаушы гормондары тү зіледі. Гипофиз гормондарының физиологиялық ә сері: Соматотропин денеде биосинтезді кү шейтеді, органикалық, минералдық алмасуғ а ә сер етеді; амин қ ышқ ылдардың қ аннан жасушаларғ а ө туін, сің уін тездетеді. Салмағ ы мг. Кө не ғ асырларда эпифизді ақ ыл-ойды бақ ылайтын қ ақ пақ, интеллектінің тепе-тең дігін қ амтамасыз етуші, адамның "жаны" орналасқ ан сауыт деп есептеген. Эпифиз бірнеше биологиялық белсенді заттар-мелатонин, серотонин, адреналин, гистамин бө летіні анық талды. +. Физиология гипофиза. Гипофиз — важнейшая железа внутренней секреции, состоящая из эндокринных клеток, вырабатывающих гормоны, необходимые для поддержания гомеостаза организма. Гипофиз. Гипофиз безі мидың гипоталамус-гипофиз жүйесінің бір бөлігі. Бұл ассоциация адамның жүйке және эндокриндік жүйелерінің жұмысында шешуші рөл атқарады. Белок, май, көмірсу алмасуы бұзылады, қалқанша без, Несеп бөлінуінде тәуліктік диурез күшейіп, шыжындық белгілері пайда болады.



    дидактикалық ойын қауіпсіздік - бағдаршам ойыны мақсаты [Читать далее...]

    Мақсаты: Балаларды жануарлармен қарым қатнас жасағанда қауіпсіздік ережелерінің «Дидактикалық ойындар» Бейнелеу өнері 1 «Ауадағы шарлар» 2 «Шыршаны. Дидактикалық ойындар" Балалардың ой-өрісін, тіл байлығын дамыту, заттарды белгілері бойынша тану, түйсіну, зерттеп салыстыру қабілетін ұштап, сөздік қорын молайту; ізденімпаздық, тапқырлық, байқағыштық, шығармашылық қабілеттерін ояту, қырағылығын, зеректілігін, тапқырлығын, ептілігін арттырып, сезімталдыққа, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Өмір қауіпсіздігін сақтау ережелері, балабақшаға арналған дидактикалық ойындар. Дидактикалық ойын. Бола ма, әлде болмай ма? Мақсаты: Ойынның жүрісі. Өмір қауіпсіздігін сақтау ережелерімен таныстыруға арналған дидактикалық ойындар. Дидактикалық ойын «Бола ма, әлде болмай ма?» Мақсаты. Дидактикалық ойын «Сөз ойла көп ойла» Мақсаты: зат есімге қатыстырып сын есімдер және етістіктер байланыстырып сөйлем айтуға үйрету. Ендеше ойын ойнайық. «Бағдаршам» дидактикалық ойыны. Ойынын шарты:Бір баланы»Бағдаршам» рөліне енгізіп, қолына уш түсті дөңгелек қағазды ұстатып, бір шетке. Мақсаты: Баланың жалпы ойлау қабілеттерін есте сақтау және қабылдауға зейін- нің дамыту.Дидактикалық ойын арқылы ойлау,сөйлеу,тілін дамыту,сонымен қатар өз. Дидактикалық ойын: «Дауысынан таны». Мақсаты: Тыңдау, есті қабілеттерің одан ары қарай жетілдіру. Құралдар: Таспаға жазылған құстардың дауыстары (торғай, сауысқан, тоқылдақ, көгершін. Дидактикалық ойынның орталығы ойыншықтар мен ойын құралдары. «Қол соғу» ойыны Мақсаты: Тез, дәл қимыл жасау, есту қабілетін жетілдіру, ретімен санауды, қанша болса сонша ұғымдарын. Мақсаты: балаларды бағдаршамның атқаратын қызметімен таныстыру. «Белгілерді орналастыр» дидактикалық ойыны: карточкада бейнеленген. Мақсаты: Балаларды жануарлармен қарым қатнас жасағанда қауіпсіздік ережелерінің «Дидактикалық ойындар» Бейнелеу өнері 1 «Ауадағы шарлар» 2 «Шыршаны.


    күріш қай облыста өсіріледі қазақша
    технодом павлодар адрес
    жылу электр станциясы схемасы
    аппак келин 2 серия айтюб
    закат солнца алматы

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ егер түсінде сиыр көрсе ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.