로고

한국헬스의료산업협회
로그인 회원가입
  • 자유게시판
    CONTACT US 010-3032-9225

    평일 09시 - 17시
    토,일,공휴일 휴무

    자유게시판

    тілді оқыту әдістемесі

    페이지 정보

    profile_image
    작성자 Lizette Dalgety
    댓글 0건 조회 18회 작성일 24-09-05 20:26

    본문

     
     
     
     
     
     
    th?q=тілді+оқыту+әдістемесі
     
     
    тілді оқыту әдістемесі [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Көрсетілген оқытудың әрекеттік ұстанымы тұр-ғысынан оңай түсіндіруге болады. Бұл теорияға сәйкес оқыту үдерісі оқытушы мен оқушылар-дың бірлескен әрекеті. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің» лингвистикалық, педагогикалық, әлеуметтік, когнитивтік негізі. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің тіл білімдік негізі; Қазақ. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРҒА ҚАЗАҚ ТІЛІН. Көрсетілген оқытудың әрекеттік ұстанымы тұр-ғысынан оңай түсіндіруге болады. Бұл теорияға сәйкес оқыту үдерісі оқытушы мен оқушылар-дың бірлескен әрекеті. Алынып отырған курс магистранттардағы фило-логиялық зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай ақ масс-медиа бойынша қазіргі заманғы техно. Қазақ тілін оқыту әдістемесі тілін оқыту әдістемесінің зерттейтін басты нысаны оқушыларға тілді меңгерту болғандықтан, ол ең алдымен тіл біліміне арқа сүйейді. Өйткені мектепте қазақ. Қазақ тілін оқыту әдістемесі лингвистика, логика, педагогика және психология ғылымдарымен тығыз байланысты. Әдістеменің лингвистикаға байланыстылығы, біріншіден ол оқылатын. Тік тілді қолдануын, қазақ тілінде сөйлеп, жазуын талап ету үшін ең алдымен оны жүйелі түрде оқыту қажет. Жинаққа енген мате-риалдардың негізгі бағыты тілді үйрету мен оқыту, яғни методо. Қазақ тілі әдістемесі пәні, оның міндеттері, мақсаттары, қазақ тілін басқа ұлттарға оқыту әдістері, сабақтың құрылысы мен түрлері жүйелі, анық, нақты түрде берілген. Сонымен қатар мұнда. Қазақ әдістемесі мәселелерін зерттеп, ғылыми еңбек жазған тілші-ғалым Сейіл Жиенбаев орыс мектептерінде қазақ тілін оқыту мәселелеріне, әсіресе тіл дамыту. Олар: 1. Объяснительно-иллюстративный или информационно-рецептивный. 2.Репруктивный. 3. Проблемное изложение. 4. Частично-поисковой эвристический. ТІЛДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ МЕТОДИКА ПРЕПОДАВАНИЯ ЯЗЫКА. К. Е. Алибекова. CИСТЕМА УПРАЖНЕНИЙ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ПОСЛОВИЦ РУССКОГО ЯЗЫКА В. Комиссия құрамына қазақ тілін оқыту әдістемесі саласындағы ғалымдар, тіл мамандары, әдіскерлер, қоғам қайраткерлері кіреді. Мемлекеттік тілді оқыту бойынша оқу-әдістемелік құралдарын. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Дидактикалық әдістер. Тілді үйрету, бір тілді шет тілі ретінде оқытудың мазмұны пән оқытушысы пайдаланатын оқыту әдістемесі анықталады. Оқыту әдістемесі – ұстаз бен білім. Автор: Оразбаева, Ф. Ш., Рахметова, Р. С. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. СодержаниеСтр. 011Стр. 112Стр. 213Стр. 314Стр. 415Стр. 516Стр. 617Стр. 718Стр. Қазақ тілі әдістемесі пәні, оның міндеттері, мақсаттары, қазақ тілін басқа ұлттарға оқыту әдістері, сабақтың құрылысы мен түрлері жүйелі, анық, нақты. Кездесу барысында, облыстағы тілдерді оқыту орталықтарының оқу-әдістемелік ресурстарымен (оқу бағдарламалары, оқу құралдары, оқу әдістемесі) таныстыру. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысы Тіл білімімен байланысы. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің зерттейтін басты нысаны оқушыларға тілді меңгерту.



    ахмет байтұрсынов әдебиет танытқыш кітабы скачать - ахмет байтұрсынов әдебиет танытқыш слайд [Читать далее...]

    Read "Әдебиет танытқыш", by Ахмет Байтұрсынұлы online on Bookmate Ахмет Байтұрсынов Әдебиет танытқыш. Ахмет байтұрсынов әдебиет танытқыш кітабы скачать, ахмет байтұрсынов әдебиет танытқыш слайд Жарық кӛрген ауқымды еңбегі «Әдеби сын тарихы» (2012) кітабында, деп берген Ахмет Байтұрсыновтың «Әдебиет танытқыш» кітабын оқып, ӛзінің жалпы түсінік». Ахмет Байтұрсынұлы. Қазақтың ақыны, әдебиет зерттеуші ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынұлы 1872 жылы 5 қыркүйектe қазіргі Қостанай облысы. Ахмет Байтұрсынұлы — азаттық қозғалыстың рухани көсемі: Ұлт ұстазының 150 жылдығына арналған Халықаралық ғыл.-тәжірибелік конф. материалдарының. Қысқасы, Ахмет Байтұрсыновтың ұлы еңбегі „Әдебиет танытқыш" төңірегінде ә лі-де көп зерттеулер жүргізу керек» деген толғақты ойын әдебиеттанушы ғалымдарға арнайды [52, 35-б.]. 1926 жылы сол кездегі астана Қызылордада беттеліп (әрине, цензурадан да өтіп), Ташкентте басылған Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» зерттеуі немесе оқу құралы -ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеттануы деңгейін. 1926 жылы сол кездегі астана Қызылордада беттеліп (әрине, цензурадан да өтіп), Ташкентте басылған Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» зерттеуі немесе оқу құралы -ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеттануы деңгейін. Ахмет Байтұрсынұлы «Әдебиет танытқыш» оқу құралында өнертану, әдебиеттану, фольклортану салалары бойынша 327 терминді айтып, талдау барысында пайдаланған. Қазақ әдебиеттану ғылымында. Әдебиет танытқыш» кітабы сөз өнерінің болмысы мен бітімін жүйелі байыптайтын қазақ қоғамындағы тұңғыш теориялық зерттеу екендігін ұғындыру. Ахмет Байтұрсыновтың әдеби терминдерді қазақша қалыптастырған еңбегін. Әдебиет танытқыш» кітабы сөз өнерінің болмысы мен бітімін жүйелі байыптайтын қазақ қоғамындағы тұңғыш теориялық зерттеу екендігін ұғындыру. Ахмет Байтұрсыновтың әдеби терминдерді қазақша қалыптастырған еңбегін. View flipping ebook version of Ахмет Байтұрсынов Әдебиет танытқыш published by konysovazh04 on Interested in flipbooks about Ахмет. Бунақ ішінде буын болады» (Байтұрсынов А. Әдебиет танытқыш// А.Байтұрсынов шығармалары. – Алматы, 1989. –192-б.). Екіншіден, әрбір ұғымның өзіндік. Қысқасы, Ахмет Байтұрсыновтың ұлы еңбегі „Әдебиет танытқыш" төңірегінде ә лі-де көп зерттеулер жүргізу керек» деген толғақты ойын.

    отбасым-алтын діңгегім мұғалімнің өз тәжірибесін зерттеуі неліктен қажет, педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістері семантика деген не, прагматикалық деген не экономикалық теория әдістері, экономикалық теорияның зерттеу әдістері тіл тарихтың айнасы эссе, тіл тарихтың айнасы негізгі ой frontend-разработчик с нуля, фронтенд разработчик сколько зарабатывает еңбек бөлінісі деген не, халықаралық мамандану деген не
    ұлы жүз рулары дулат
    мамандық таңдау эссе
    ток күшінің әсерлік мәні формула
    әлем ғалымдары
    interpress ielts алматы

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ кім жақын не қымбат не қиын шешендік сөзіндегі негізгі ой ~~~~~

    ==============================================================
    .

    댓글목록

    등록된 댓글이 없습니다.